
Sprzedaż jest jak gra - uczestnicy gry muszą znać zasady, sztuczki i chwyty, by odnieść zwycięstwo. Tak jak i w grze, konieczny jest trening by odnieść sukces.
Akademia Sprzedaży to seria szkoleń dla sprzedawców, handlowców, właścicieli i dyrektorów handlowych, z użyciem nowoczesnych technik i narzędzi. Nasza tematyka szkoleń dla sił sprzedaży jest bogata i skierowana zarówno do handlowców doświadczonych jak i rozpoczynających dopiero karierę w sprzadaży!
Szkolenie z obsługi klienta, technik negocjacji, aktywnej sprzedaży czy telemarketingu są podstawą do efektywnego wykonywania obowiązków na wyżej wymienionych stanowiskach, nasz oferta obejmuje również szkolenia dla osób zarządzających grupą handlowców!

 |
1. OBSŁUGA KLIENTA - WYRÓŻNIJ SIĘ!
|

Handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, pracownicy biur obsługi klienta.

Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych służących do budowania relacji z klientami jako najprostszy sposób do uzyskania konkurencyjności oraz lojalności klienta.

- Pierwsze wrażenie robisz tylko raz!
- Standard zainicjowania kontaktu z klientem
- Wywieranie wpływu na klienta
- Rola oczekiwań i potrzeb klienta
- Metody wywierania wpływu
- Sytuacje emocjonalnie trudne w obsłudze klienta

Szkolenie trwa 1 dzień - 8 godzin lub do uzgodnienia.

Cena szkolenia: 400,00 zł /osoby (min 10 osób) Termin do uzgodnienia.
|

2. AKTYWNA SPRZEDAŻ OD ZARAZ! |
 |

Handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, właściciele firm.

Rozwijanie i modyfikowanie umiejętności sprzedażowych, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych istotnych w aktywnej sprzedaży, zwiększenie świadomości i skuteczności działań.

-
Model i podstawy sprzedaży aktywnej
-
Pozyskiwanie klientów
-
Techniki wywierania wpływu na klienta
-
Techniki dostarczania Usług
-
Obsługa klienta a techniki zarządzania bezpośredniego

Szkolenie trwa 1 dzień - 8 godzin lub do uzgodnienia.
Szkolenie prowadzone w formie warsztatów z zastosowaniem aktywizujących metod tj. ćwiczenia, analiza przypadków, dyskusja, odgrywanie ról.

Cena szkolenia: 400,00 zł /osoby (min 10 osób) Termin do uzgodnienia.
|

 |
3. TECHNIKI KOMUNIKACJI I NEGOCJACJI W HANDLU.
|

Handlowcy, menadżerowie sprzedaży, właściciele firm.

Rozwinięcie umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych.

- Wprowadzenie do tematu skutecznej komunikacji
- Asertywność w relacjach z Klientami
- Efektywne radzenie sobie z konfliktowymi Klientami
- Techniki przeciwdziałania technikom manipulacyjnym stosowanym przez Klientów
- Zarządzanie stresem w relacjach z Klientami
- Sprawdzone techniki negocjacyjne

Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin lub do uzgodnienia.
Zajęcia prowadzone metodami aktywizującymi, ćwiczenia i gry negocjacyjne, studium przypadku

Cena szkolenia: 750,00 zł /osoby (min 10 osób) Termin do uzgodnienia.
|

4. ZBUDUJ SKUTECZNY ZESPÓŁ HANDLOWCÓW |
 |

Handlowcy, przedstawiciele handlowi, , sprzedawcy, właściciele firm handlowych, osoby stojące przed wyzwaniem zbudowania sił sprzedaży przedsiębiorstwa.

Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu budowania zespołu i stwarzania właściwych relacji w zespole handlowców.

-
Wprowadzenie do tematu skutecznej komunikacji
-
Asertywność w relacjach z Klientami
-
Efektywne radzenie sobie z konfliktowymi Klientami
-
Techniki przeciwdziałania technikom manipulacyjnym stosowanym przez Klientów
-
Zarządzanie stresem w relacjach z Klientami
-
Sprawdzone techniki negocjacyjne

Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin lub do uzgodnienia.
Zajęcia prowadzone metodami aktywizującymi, ćwiczenia i gry negocjacyjne, studium przypadku.

Cena szkolenia: 750,00 zł /osoby (min 10 osób) Termin do uzgodnienia.
|

 |
5. COACHING Z ZESPOŁEM HANDLOWCÓW
|

Handlowcy, menadżerowie sprzedaży, właściciele firm.

Wykorzystanie narzędzi coachingowych wspierających rozwój i motywację handlowców, podniesienie efektywności firmy przez rozwijanie indywidualnych kompetencji, kształtowanie odpowiednich postaw pracowników.

-
Wspólnie osiągniecie więcej, czyli coaching wspierający w pracy handlowcówi energię?
-
Lider obserwuje, wyciąga wnioski i komunikuje czego oczekuje w przyszłości, czyli rola i znaczenie informacji zwrotnej
-
To koniec? - wypalenie zawodowe, jak wesprzeć człowieka i zaangażować w to zespół?
-
Postaw na orły! - czyli jak dopingować najlepszych i stawiać im wyzwania?
-
Stwórz z nich wojowników sprzedaży, czyli szkolenie umysłów
-
Jestem fighterem? Model sukcesu - budowanie pewności siebie handlowca
-
Nie muszę niczego udowadniać - skąd czerpać siłę i energię?

Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin lub do uzgodnienia.
Mini wykład , ćwiczenia indywidualne i grupowe stosowane w coachingu sprzedażowym

Cena szkolenia: 750,0 zł /osoby (min 10 osób) Termin do uzgodnienia.
|

6. TELEMARKETING: ZAINTERESUJ i SPRZEDAJ |
 |

Pracownicy działów telemarketingu i telefonicznej obsługi klienta oraz ich managerowie, sprzedawcy oraz handlowcy.

Rozwijanie umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon, rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i zwiększenie ich efektywności.

- Budowanie zaufania klienta m.in.:
- jak funkcjonują mechanizmy zaufania?
- znaczenie zaufania na etapie rozmowy telefonicznej
- jak zdobywać sympatię i budować relacje z klientami?
- Perswazyjne prowadzenie rozmowy z klientem
- Mechanizmy wywierania wpływu na klienta m.in.:
- sztuka zadawania pytań i wplatania sugestii ukrytych,
- aktywne słuchanie – dzięki niemu zjednujesz sobie klienta,
- rola potrzeb, oczekiwań i przyzwyczajeń klienta w procesie sprzedaży
- Asertywna postawa wobec wymagań klientów.

Szkolenie trwa 1 dzień - 8 godzin lub do uzgodnienia.
Zajęcia prowadzone metodami aktywizującymi, ćwiczenia i gry negocjacyjne, studium przypadku.

Cena szkolenia: 400,00 zł /osoby (min 10 osób) Termin do uzgodnienia.
|

 |
7. PRIORYTET 1: JAK POZYSKAĆ KLIENTA?
|

Handlowcy, właściciele firm handlowych, menadżerowie, kierownicy rozwoju.

Rozwijanie umiejętności budowania pozytywnych realizacji z klientem, poznania ich potrzeb, pozyskiwania nowych klientów.

- Proces marketingu docelowego :
- segmentacja rynku,
- targetowanie,
- pozycjonowanie
- Dobór właściwych narzędzi do wybranego segmentu rynku i grupy docelowej
- Budowanie odpowiednich wartości dla klienta czyli korzyści/koszty
- Tworzenie pożądanego wizerunku marki dla wybranego segmentu grupy docelowej
- Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w handlu
- Efektywna komunikacja z klientem
- Budowanie pozytywnych relacji z klientem
- Podobne tematy szkoleń: Skuteczne pozyskiwanie klientów, Metody Pozyskiwania Klientów

Szkolenie trwa 1 dzień - 8 godzin lub do uzgodnienia.
Mini wykład , ćwiczenia indywidualne i grupowe stosowane w coachingu sprzedażowym

Cena szkolenia: 400,00 zł /osoby (min 10 osób) Termin do uzgodnienia.
|